Wat doen we in een Accountancy Inventarisatie?
In een accountancy inventarisatie kijken we multi-dimensionaal naar een kantoor. We kijken naar de volgende dimensies:
- Scan op tijdsbesteding
- Scan op klantenportefeuille
- Scan op medewerkerstevredenheid
- Scan op structuren (overleg, beoordeling, IT) en planning
- Scan op effectiviteit van processen
- Scan op visie en management
- Scan op persoonlijkheden
We analyseren door:
- Documentstudies
- Interviews
- Vragenlijsten
- Persoonlijkheidscans
Vanuit onze analyse maken we een overzicht van acties die het kantoor kan doen om meer resultaat te behalen. Uiteraard kunnen we ondersteunen bij het implementeren van de verbeteringen.
Voor wie?
Het is nog niet voorgekomen dat een inventarisatie geen ROI van factor 10 had. We kunnen in een kort kennismakingsgesprek van 1 uur snel inschatten of het voor jouw kantoor noodzakelijk is om een inventarisatie te doen. Nieuwsgierig? Maak dan hieronder een afspraak voor een kort kennismakingsgesprek.