Inspiratie
6 aanwijzingen om uw doelgroep(en) beter te doorgronden
Uit de zomervakantie survey blijkt dat veel ondernemers extra tijd steken in het beter bepalen en bereiken van hun doelgroepen….
Lees meer16 tips voor een wervende website
Bent u ook bezig met het verbeteren van uw website? Uit de enquête die momenteel loopt over wat ondernemers in…
Lees meer5 strategieën voor het borgen van uw bedrijf buiten uzelf om
De vierde groeifase dient zich aan als alles goed loopt maar u eigenlijk wel weer ideeën heeft voor een nieuw…
Lees meerStrategie voor een continue toestroom van klanten
Als je concept staat en de eerste klant zich meldt dient de tweede groeifase zich aan. De tweede groeifase begin…
Lees meer6 strategieën voor de conceptfase van uw bedrijf
In de eerste fase van groei begint u met een onuitgewerkt idee (zaadje) en eindigt u met een helder uitgewerkt…
Lees meerSamenwerking: een kans in deze tijden?!
Het is de menselijke natuur: als het aanbod of de vraag vermindert, is het vaak “ieder voor zich”. Terwijl juist…
Lees meer9 offline netwerktips voor meer vertrouwen
In een tijd waarin vertrouwen belangrijk is, is het belangrijk om ook vooral offline te netwerken. Uit uw netwerk komen…
Lees meerDe sleutel tot succes in 2012: vertrouwen!
Als het wat minder goed gaat met de economie is dat voor veel mensen een mooie reden om angst te…
Lees meerDoe wat met je doelen!
Veel jaarplannen worden als “gereed” bestempeld als ze geschreven zijn. Maar dat zijn ze natuurlijk pas als ze uitgevoerd zijn….
Lees meerHou jezelf scherp: stel korte termijn doelen!
Vorig jaar heb ik me verbaasd over het feit dat 70% van de ondernemers geen doelen op papier heeft staan….
Lees meerHoud doelmatig ondernemen meetbaar en realistisch!
Vorig jaar heb ik me verbaasd over het feit dat 70% van de ondernemers geen doelen op papier heeft staan….
Lees meer